Skip to main content

【中英歌詞】Sondia & Namjong(남종) - Fantasy (Band Ver. ENG)|《魔幻之音 OST》收錄曲#15

【中英歌詞】Sondia & Namjong(남종) - Fantasy (Band Ver. ENG)|《魔幻之音 OST》收錄曲#15 - 嗨朋友们,我希望你们都身体健康MEDIA ONLINE, 在您这次阅读的文章中,标题为 【中英歌詞】Sondia & Namjong(남종) - Fantasy (Band Ver. ENG)|《魔幻之音 OST》收錄曲#15, 我们为您精心准备了这篇文章,供您阅读并从中获取信息。希望帖子的内容 阿蒂克尔 OST, 阿蒂克尔 Sondia, 阿蒂克尔 魔幻之音, 我们写的你可以理解。好的,阅读愉快.

标题 : 【中英歌詞】Sondia & Namjong(남종) - Fantasy (Band Ver. ENG)|《魔幻之音 OST》收錄曲#15
关联 : 【中英歌詞】Sondia & Namjong(남종) - Fantasy (Band Ver. ENG)|《魔幻之音 OST》收錄曲#15

也读


【中英歌詞】Sondia & Namjong(남종) - Fantasy (Band Ver. ENG)|《魔幻之音 OST》收錄曲#15

 


《魔幻之音 OST》第15首收錄曲《Fantasy》,看到英文歌詞能推測到先有韓文版本,然後才寫英文版本,因為歌詞根本是韓語直譯過來的啊!個人比較喜歡韓文歌詞啦,哈哈⋯⋯







Sondia & Namjong(남종) - Fantasy (Band Ver. ENG)





歌名:Fantasy (Band Ver. ENG)
歌手:Sondia & Namjong(남종)
作曲:박성일
作詞:이치훈
專輯:《魔幻之音 OST》





I think I was living in a dream

我想我活在夢中

When I was young

當我年幼時

My heart was beating ‘cause I was excited

我的心在跳動因為我很興奮

Don't know why

不知原因

But I'm living in despair

但我活在絕望中

Without doing anything in reality

現實中甚麼也沒有做

I’m so afraid

我很害怕


I want to find my way back

我想找到回去的路

The more I pretend it’s not me

我越假裝不是我

The more I'll get apart from myself Oh

我越遠離自己 Oh

I can change the way I am

我可以改變自己


Make your own fantasy

創造屬於你的幻想

Tell me all about your dreams

告訴我你的夢想

Have been crumpled and broken up

已經被弄皺和弄碎了

Whatever you want

無論你想要甚麼


Sincerely, Sincerely

真誠地 真誠地

When you believe in yourself

當你相信自己

You realize

你會發現

Your every moment is a fantasy

你的每個𣊬間是充滿幻想的


Do you believe in the magic?

你相信魔法嗎?

Close your eyes and count one two three

閉上眼睛 數一二三

Do you believe in the magic?

你相信魔法嗎?

I will only show it to you

我只會讓你一個人看


When people grow up and become adults

當人們長大成人

They only

他們只會

Spend time looking for bads in the world

在世上花時間尋找壞的一面

But why do they

但為甚麼

Secretly look at the stars

他們經歷辛苦的一天後

After a hard day and want a miracle?

會秘密地凝望星星 渴望奇蹟呢

Please don’t pretend

請不要假裝了


You can find your way again

你可以找到回去的路

The more You pretend it’s not you

你越假裝不是你

The more You'll get apart from yourself Oh

你越遠離你自己 Oh

I decided to believe

我決定相信


Make your own fantasy

創造屬於你的幻想

Tell me all about your dreams

告訴我你的夢想

Have been crumpled and broken up

已經被弄皺和弄碎了

Whatever you want

無論你想要甚麼


Sincerely, Sincerely

真誠地 真誠地

When you believe in yourself

當你相信自己

You realize

你會發現

Your every moment is a fantasy

你的每個𣊬間是充滿幻想的


Beyond the boundaries of fate

超越命運的界線

You can conjure your own

你可以為自己變出魔法

Magical world from here again

魔法世界由此再次出現


Make your own Melody

創作屬於你的旋律

Sing your own melody

唱出屬於你的旋律

That’s not anyone else’s song

那不是誰人的歌

Whatever you want

無論你想要甚麼


Sincerely, Sincerely

真誠地 真誠地

When you believe in yourself

當你相信自己

You realize

你會發現

Your every moment is a fantasy

你的每個𣊬間是充滿幻想的





翻譯:熊貓編輯
(只供翻譯學習用途,轉載請注明出處及附上原文網址,謝謝。)








这篇文章就是这样 【中英歌詞】Sondia & Namjong(남종) - Fantasy (Band Ver. ENG)|《魔幻之音 OST》收錄曲#15

这篇文章就是这样 【中英歌詞】Sondia & Namjong(남종) - Fantasy (Band Ver. ENG)|《魔幻之音 OST》收錄曲#15 这次,希望对大家有用。好的,见另一篇文章.

您现在正在阅读文章 【中英歌詞】Sondia & Namjong(남종) - Fantasy (Band Ver. ENG)|《魔幻之音 OST》收錄曲#15有链接地址https://singaporeonlinenews.blogspot.com/2022/08/sondia-namjong-fantasy-band-ver-eng.html
评论政策: 请写出与本页帖子主题相匹配的评论。包含链接的评论在获得批准之前不会显示
打开评论
关闭评论